Asset 18

دستگاه لاغری اوندا دکا

Asset 18

دستگاه لاغری اوندا دکا پیشرفته ترین دستگاه در زمینه لاغری و کاهش سایز

دستگاه اوندا دکا (Onda Deka)اوندا دکا (Onda Deka)

اوندا دکا (Onda Deka)، یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های لاغری دنیا است که با فرایندی کاملاً غیرتهاجمی اقدام به رفع چربی‌های اضافی فرد می‌کند. از طرفی یکی دیگر از فواید بهره‌مندی از روش لاغری و پیکرتراشی با اوندا دکا، خاصیت کلاژن‌سازی آن همزمان با رفع چربی‌های بدن است. به همین دلیل شرکت دکا با طراحی  دستگاه لاغری اوندا دکا ، برای یکی از دغدغه‌های مهم افراد چاق و یا افرادی که چربی موضعی دارند و نگران افتادگی پوستشان پس از لاغری هستند، راه حلی اندیشیده است. به این گونه که دستگاه لاغری اوندا دکا  همزمان با آب کردن چربی‌ها، سبب تحریک کلاژن‌سازی پوست می‌شود، با افزایش کلاژن‌سازی پوست محکم‌تر شده و قوام آن افزایش می‌یابد.

بر خلاف تمامی دستگاه‌ها لاغری موضعی، دستگاه لاغری اوندا دکا ، موقع کار سبب خنک کردن پوست فرد می‌شود و به همین سبب فرد احساس ایمنی و آرامش خاطر فرد می‌شود. کلینیک زیبایی رز ایرانیان، یکی از معدود کلینیک‌هایی است که مجهز به این دستگاه می‌باشد. در کل به جرأت می‌توانیم بگوییم که بسیاری از دستگاه‌های روز دنیا در ایران تنها در کلینیک تخصص رز ایرانیان وجود دارند که پزشکان فوق‌تخصص و متبحر این کلینیک به بهترین شکل ممکن باعث به دست‌ آوردن نتیجه‌های عالی از دستگاه‌های کلینیک مجهز رز ایرانیان می‌شوند. اگر شما نیز خواهان لاغری با دستگاه لاغری اوندا دکا (Onda Deka) هستید و قصد دارید همزمان با آب شدن چربی‌ها پوست خود را نیز سفت کنید، ما به شما لاغری با دستگاه لاغری اوندا دکا را پیشنهاد می‌کنیم.

دستگاه لاغری اوندا دکا چیست

این دستگاه بسیار مؤثرتر از دستگاه‌های لاغری موضعی دیگر عمل کرده است. شرکت ایتالیایی دکا، ابزارها و وسایل پزشکی گوناگونی تا الآن به دنیای پزشکی عرضه و معرفی کرده است، که همگی جز بهترین ابزارهای پزشکی هستند ؛ دستگاه لاغری اوندا دکا (Onda Deka) یکی از دیگر معجزات شرکت ایتالیایی دکا می‌‌‌باشد که امروزه در جهان بسیار طرفدار پیدا کرده است.

  • این دستگاه با تکنولوژی Coolwaves ، سبب می‌شود که فرد در هنگام فعالیت دستگاه لاغری اوندا دکا (Onda Deka) احساس راحتی  و آرامش خاطر داشته باشد.
  • همچنین این دستگاه فوق‌العاده علاوه بر آب کردن چربی‌ها سبب سفت شدن پوست نیز می‌شود.
  • دستگاه لاغری اوندا دکا ، می‌تواند روی یک بخش چربی به طور دقیق تمرکز کند و فقط یک محدوده خاص را مورد هجوم قرار دهد.
  • دستگاه لاغری اوندا دکا با روندی کاملاً غیرتهاجمی بافت‌های چربی را مورد هدف قرار می‌دهد و همین موضوع سبب می‌شود فرد به دوره نقاهت خاصی نیاز نداشته باشد.

کاربرد دستگاه لاغری اوندا دکا

کاربرد دستگاه لاغری اوندا دکا

دستگاه لاغری اوندا دکا (Onda Deka) برای رفع چربی‌های اضافه و سفت شدن پوست نقش بسیار زیادی دارد از طرفی می‌توانیم از آن برای رفع سلولیتی پوست استفاده کنیم. سلولیتی نوعی اختلال در چربی‌های بدن است که باعث می‌شود پوست به شکل بدی دیده شود. این اختلال در ۹۰ درصد زنان و مردان دیده می‌شود و ربطی به چاق بودن و لاغر بودن فرد ندارد، هر چند که می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که افراد چاق بیشتر از افراد لاغر درگیر سلولیتی می‌شوند. دستگاه لاغری اوندا دکا با فناوری پیشرفته خود به راحتی می‌تواند در یک جلسه اقدام به رفع نواحی سلولیتی بدن کند.

نحوه لاغری با دستگاه لاغری اوندا دکا

مهمترین کاربرد دستگاه لاغری اوندا دکا (Onda Deka)، همانطور که از اسمش پیداست، لاغر کردن است. همچنین این دستگاه ایتالیایی در رفع سلولیتی پوست نیز نقش بسیا حائز اهمیتی دارد. دستگاه لاغری اوندا دکا ، با تاباندن اشعه‌های خاصی بر روی بافت چربی که نسبت به دیگر دستگاه‌های لاغری، می‌توانند به عمق بیشتری از سلول‌های چربی نفوذ کنند و باعث شوند فرد نتیجه بهتری کسب کند. همزمان با تاباندن امواج لاغری به بافت چربی، لایه درم جهت کلاژن‌سازی بیشتر پوست تحریک می‌شود و پوست همزمان با آب شدن چربی‌ها جمع می‌شود. در نهایت بدن شما از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند تا چربی‌های متلاشی  شده را دفع کند.

تکنولوژی دستگاه لاغری اوندا دکا

تکنولوژی دستگاه لاغری اوندا دکا (Onda Deka)، به گونه‌ای است که با به کارگیری سیستم‌ Coolwaves برخلاف دیگر دستگاه‌های لاغری سبب خنک شدن پوست می‌شود. از طرفی علاوه بر امواجی که سبب لاغری فرد و کاهش سایز زیاد وی می‌شوند، پوست برای جمع شدن و ممانعت از آویزان شدن به کمک دستگاه لاغری اوندا دکا (Onda Deka)، شروع به جمع شدن می‌کند جمع شدن پوست با تولید کلاژن صورت می‌گیرد.

نکات قوت دستگاه لاغری اوندا دکا

از نقاط قوت دستگاه لاغری اوندا دکا (Onda Deka) می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • اثردهی عالی طی یک جلسه
  • بدون نیاز به دوره نقاهت
  • بدون درد
  • بدون برش، خونریزی، زخم و بخیه
  • افزایش کلاژن‌سازی پوست و جمع شدن آن
  • سیستم هوشمند خنک کردن پوست
  • نفوذ به لایه‌های عمیق چربی

مزایای دستگاه لاغری اوندا دکا

دستگاه‌های چربی معمولاً با گرم کردن نواحی چربی و پوست باعث لاغری می‌شوند اما این در حالی است که دستگاه لاغری اوندا دکا (Onda Deka)، با سیستم سرمایشی هوشمند خود به جای گرم کردن باعث خنک کردن پوست می‌شوند. دستگاه لاغری اوندا دکا (Onda Deka) بر خلاف دیگر دستگاه‌ها می‌تواند به لایه‌های عمیق چربی نفوذ کند و حجم بیشتری از چربی را متلاشی کند. اثردهی دستگاه لاغری اوندا دکا (Onda Deka) بسیار بهتر و پربازده‌تر می‌باشد. در بسیاری از موارد می‌توان با به‌کارگیری روش‌های ترکیبی، یعنی استفاده همزمان از چند دستگاه لاغری نتیجه بسیار مطلوبی گرفت.

نکات قبل از دستگاه لاغری اوندا دکا

از مهمترین نکات قبل از استفاده از دستگاه لاغری اوندا دکا (Onda Deka)، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ناحیه مورد نظر را قبل از انجام لاغری با اوندا دکا (Onda Deka)،  شیو کنید.
  • بهتر است که قبل از انجام لیزر اوندا دکا، ناحیه مورد نظر را شستشو دهید و هیچ کرم، لوسیون و پمادی بر روی ناحیه نمالید.
  • اگر بیماری خاصی دارید حتما باید به پزشک خود اطلاع دهید.
  • قبل از انجام لاغری با دستگاه اوندا دکا، بهتر است به مدت یک هفته از فعالیت‌های ورزشی اجتناب کنید.

نکات بعد از دستگاه لاغری اوندا دکا

بعد از استفاده از دستگاه لاغری بهتر است به نکات زیر توجه کنیم:

  • از انجام فعالیت‌های سنگین تا یک هفته خدداری کنید.
  • اگر پزشکتان دارویی تجویز کرده حتما آن را به صورت مرتب استفاده کنید.
  • به مقدار زیاد آب بنوشید تا چربی‌های آب شده به راحتی دفع شوند.
  • از خوردن غذاهای چرب خودداری کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکل به پزشک خود سریعاً گزارش دهید.

سؤالات متداول

  • عوارض دستگاه لاغری اوندا دکا (Onda Deka) چه می‌باشد؟

اگر از این روش لاغری تحت نظر پزشک استفاده شود، فرد دچار هیچ عارضه‌ای نخواهد شد زیرا این روش کاملاً یک روش غیرتهاجمی است.

  • چند جلسه نیاز به دستگاه لاغری اوندا دکا (Onda Deka) برای فرایند لاغری می‌‌باشد؟

معمولاً پس از یک جلسه لاغری با دستگاه اوندا دکا فرد نتیجه مطلوبی می‌گیرد که البته نتیجه نهایی سه ماه بعد از استفاده مشخص می‌شود، ولی تعیین تعداد جلسات بر اساس ساختار چربی‌ها و حجم چربی‌های بدن یک فرد صورت می‌گیرد که مستلزم یک جلسه مشاوره با پزشک متخصص است.

  • هزینه هرجلسه لاغری با دستگاه لاغری اوندا دکا (Onda Deka) چه قدر است؟

برای تعیین هزینه لاغری با دستگاه لاغری اوندا دکا (Onda Deka) باید ابتدا معاینه شوید تا بر اساس مشکل و حجم چربی شما هزینه مشخص شود.

Asset 18

خدمات و کاربرد های دستگاه اوندا دکا

Asset 18

شما می توانید با تاثیر این دستگاه و روش های دیگر لاغری در کلینیک رز ایرانیان آشنا شوید.

لوکشین