Asset 18

دستگاه لاغری ویزر

Asset 18

ویزر لیپو یا همان لیپو لیزر دستگاه فوق پیشرفته و ایمن در راستای ساخت اندام زیبا با توانایی سیکس پک و بادی برزیلی است. این دستگاه قوی ترین دستگاه در زمینه پیکرتراشی و لاغری است.

دستگاه لاغری ویزر ( ویزر لیپو یا همان لیپو لیزر)

افراد زیادی در جهان هستند که از یکی از رایج‌ترین معضلات آدمی چاقی و اضافه وزن رنج می‌برند. در بین این دسته از افراد اشخاص کمی وجود دارند که حوصله لاغر کردن و کاهش اضافه وزن خود را با ورزش داشته باشند، به همین دلیل متناسب با این دسته از افراد که برای لاغری ورزش کردن را انتخاب نمی‌کنند، دستگاه‌های غیرتهاجمی و تهاجمی لاغری زیادی در جهان ساخته شده است و به دنیای پزشکی معرفی شده اند. بسته به نیاز هر شخص هر کدام از روش‌های لاغری می‌تواند مستمر باشد. دستگاه ویزر یکی از معدودترین دستگاه‌های لاغری می‌‌باشد که طی روشی نیمه‌تهاجمی اقدام به تخلیه چربی‌ها اضافی بدن در طی یک جلسه می‌کند. این لیزر افراد را به هر استایل دلخواهی که تمایل داشته باشند می‌‌رساند. در برخی موارد نیاز است که در کنار این روش نیمه‌تهاجمی جراحی‌های دیگری نیز به کار برده شوند.

هرچند که شاید عبارت تهاجمی کمی ترسناک به نظر بیاید ولی می‌توان طی روش بی‌حسی اقدام به لیپولیز کرد و پس از آن خیلی راحت به کارهای روزانه پرداخت. ویزر لیپو یکی از جدیدترین روش‌های لاغری و پیکرتراشی می‌‌باشد که در بسیاری از افراد تأثیر بسزایی دارد. به همین دلیل روزانه به طرفداران این روش لاغری اضافه می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم به شرح این روش لاغری که امروزه نیز در ایران بسیار مطرح است و به عنوان یکی از خدمات لاغری کلینیک تخصصی زیبایی رز ایرانیان بپردازیم.

کاربرد دستگاه ویزر لیپو

دستگاه ویزر لیپو کاربردهای زیادی در صنعت زیبایی دارد. افراد زیادی سالانه با دستگاه ویزر لیپو اقدام به کاهش وزن می‌کنند، به ویژه آن دسته از افرادی که از چربی‌های موضعی رنج می‌برند.

بهتر است قبل از بررسی تکنولوژی دستگاه ویزر لیپو و چگونگی عملکرد آن به کاربردهای دستگاه ویزر لیپو بپردازیم:

  • ویزر لیپو برای کاهش و از بین بردن چربی‌های موضعی نقش بسیار زیادی دارد. گروهی از افراد هستند، به ویژه زنان که دارای چربی‌های شکم و پهلو هستند ولی از سایز پا و باسن و دیگر نواحی بدن خود راضی هستند. این گروه از افراد معمولاً به دلیل اینکه ورزش باعث کاهش سایز کلی می‌شود، از انجام تمرینات ورزشی برای کاهش سایز اجتناب می‌کنند، به همین دلیل ما لاغری موضعی با دستگاه ویزر لیپو را به آن‌ها اشاره می‌کنیم.
  • ورزش به همراه رژیم غذایی معمولاً فرایندی طولانی برای کاهش وزن است، افرادی که نمی‌توانند وقت برای ورزش کردن بگذارند، می‌توانند از این نوع روش لاغری استفاده کنند و به یکباره حجم زیادی از چربی‌‌های خود را تخلیه کنند.
  • در بسیاری از موارد، افراد تمایل دارند به یکباره استایلشان را تغییر دهند و یا اغلب قبل از اتفاق‌های مهمی در زندگیشان، تصمیم دارند با استایل جدید در آن شرایط مواجه شوند. در این موارد دستگاه ویزر لیپو یکی از بهترین انتخاب‌های این افراد می‌تواند باشد، لاغری با دستگاه ویزر لیپو معمولاً در طی یک جلسه انجام می‌شود ولی تعداد جلسات بستگی به شرایط فیزیکی فرد دارد.
  • دستگاه ویزر لیپو، با حسیاست بالای خود بسیار مناسب برای تخلیه چربی نقاط حساس و محدودی همچون غبغب، مچ پا و … است.
  • افرادی که تمایل دارند به هنگام خروج حجم زیادی از چربی‌هایشان، به بدن خود فرم نیز دهند، دستگاه ویزر لیپو برایشان گزینه مناسبی است.

دستگاه ویزر لیپو با عملکرد مدرن خود با استفاده از به روزترین تکنولوژی‌های دنیا، در طی یک الی چند جلسه چربی‌های اضافی شما را از بدن خارج کرده و حتی به بدن شما فرم نیز می‌دهد.

نحوه لاغری با دستگاه ویزر لیپو

شاید برای شما نیز جالب باشد تا با مراحل لاغری با دستگاه ویزر لیپو آشنا شوید. اکنون قصد داریم به بررسی و شرح این موضوع بپردازیم: فرض می‌کنیم فردی برای تخلیه چربی ناحیه شکم و پهلوی خود اقدام به ویزر لیپو یا لیپولیزر کرده است. تمامی افرادی که خواهان این روش از لاغری در کلینیک  تخصصی رز ایرانیان هستند، باید در ابتدا یک جلسه مشاوره با پزشک متخصص و جراح ما داشته باشند تا مشخص شود روش انتخابی بیمار کاملاً مناسب با ساختار بدنش می‌باشد.

پس از تأیید توسط جراح و پزشک متخصص، فرد باید نتیجه یک سری آزمایش خون را تا زمان تعیین شده به دست پزشک بسپرد. پس از اطمینان از سالم بودن فرد، و داشتن شرایط انجام ویزر لیپو، ناحیه مربوطه را ضدعفونی و سپس بی‌حس می‌کنند. برای انجام لاغری با ویزر لیپو، باید مایعی به نام تاموسنت به بافت چربی جهت آب کردن چربی‌ها تزریق شود.

نکته حائز اهمیت این است که تزریق این مایع باید طبق الگوی خاصی بر اساس ساختار بددن فرد صورت گیرد که نیاز به تجربه و مهارت بالای پزشک دارد. اگر تزریق این ماده به داخل بافت چربی به درستی انجام نشود، قطعاً نتیجه حاصله ایده‌آل فرد نخواهد بود، از طرفی استفاده از دستگاه‌های باکیفیت و باقدرت، در خروج چربی‌های اضافی نقش بسیار مهمی دارد. این دو المان مهم، در تمامی بخش‌های کلینیک رز ایرانیان رعایت شده است.

تخصص بالای پزشکان در کنار برترین تکنولوژی‌های روز دنیا، باعث پدید مجموعه‌ای تخصصی و قدرتمند در زمینه‌ی زیبایی شده است. دستگاه ویزر لیپو کلینیک رز ایرانیان از بهترین دستگاه‌های  ویزر لیپو دنیا می‌‌باشد که به بررسی آن خواهیم پرداخت. تیم لاغری پس از تزریق این ماده سوراخ‌های ریزی در سطح پوست به قطر یکی دو میلی‌متر ایجاد می‌کنند و کانولاهای مخصوصی را از طریق این سوراخ‌ها وارد بافت چربی می‌کنند. همزمان با حرکت دادن این کانولاها، اشعه لیزر را به شکل‌های مختلف به ناحیه پوست فرد جوری می‌تابانند که بافت چربی را هدف قرار دهند. حرکت کانولا برای عملکرد بهتر لیزر بسیار مهم می‌‌باشد.

اشعه لیزر دستگاه‌های ویزر لیپو معمولا از دو یا سه طول موج تشکیل شده است.

  • دو طول موجی آن برای کاهش حجم چربی و تجزیه کردن آن و همچنین برای افزایش کلاژن‌سازی پوست به قصد جمع شدن سریع پوست تابانده می‌شود.
  • سه طول موجی آن نیز همچون دستگاه‌های ویزر لیپو دو طول موجی عمل می‌کند ولی در کاهش مدت زمان عمل و تسریع این پروسه، نقش مهمی دارد.

در نهایت در طی یک الی چهار ساعت بسته به میزان چربی و کار فرد، چربی‌های آب شده خارج می‌شوند. در بعضی از افراد که پوست شلی دارند و پس از تخلیه چربی، پوست حالت آویزانی به خود می‌گیرد باید ابدومینوپلاستی نیز همراه این عمل انجام شود. اینکه یک فرد در هنگام ویزر لیپو نیاز به ابدومینوپلاستی دارد یا خیر، باید قبل از شروع در جلسات مشاوره توسط پزشک ذکر شود.

ساخت سیکس پک با دستگاه ویزر لیپو

اگر از عنوان این مطلب یعنی ساخت سیکس پک با دستگاه ویزر لیپو تعجب کرده‌اید، حق دارید؛ اما این عنوان یک عنوان واقعی است که افراد زیادی در حال حاضر از این روش برای فرم‌دهی بدن خود استفاده می‌کنند. به راحتی ولی به کمک یک پزشک ماهر می‌توان، با ظریف‌کاری بالا، چربی‌های کم را به‌گونه‌ای آب کرد تا عضلات شکمی مشخص شوند. در واقع همه مردها سیکس پک دارند ولی عضلات آن‌ها در بین حجم زیادی از چربی گم شده است، حتی ممکن است یک فرد لاغر باشد ولی سیکس پک نداشته باشد، با ورزش تنها این عضلات را برجسته می‌کنیم و آن‌ها را بیشتر در معرض دید قرار می‌دهیم. با از بین بردن چربی‌های اطراف این عضلات، می‌توان سیکس پک‌ها را  نشان داد.

دستگاه ویزر لیپو این قابلیت را دارد، که با ظرافت خاص اقدام به کاهش حجم چربی‌های ناحیه‌ای خاص کند و یا به صورت ظریف این چربی‌ها را بتراشد. به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران نیز می‌توانند از این تکنولوژی بهره ببرند. پس اگر شما نیز تمایل به داشتن سیکس پک با انجام روش‌های لاغری مدرن دارید، می‌توانید به کلینیک‌ زیبایی رز ایرانیان تشریف بیارید و از جلسات مشاوره ما بهره‌مند شوید.

ساخت بادی برزیلی با دستگاه ویزر لیپو

یکی از عمل‌های زیبایی‌ای که امروزه در بین ایرانیان رواج یافته است، ساخت بادی برزیلی به کمک روش‌های لاغری و لیفت است. دستگاه ویزر لیپو قابلیت تراشیدن ظریف چربی‌ها را دارد و به همین سبب باعث فرم‌دهی نیز می‌تواند شود. اگر شما نیز قصد ساخت بادی برزیلی با دستگاه ویزر لیپو را دارید، می‌توانید از جلسات مشاوره ما بهره‌مند شوید.

با انتخاب شیوه لاغری با ویزر لیپو، هم می‌توانید لاغر شوید هم هیکل فیتنسی‌ای داشته باشید. زنان زیادی در اینستاگرام از این روش‌های زیبایی برای ساختن استایل خود استفاده کرده‌اند که ممکن است بارها به آن‌ها برخورده باشیم.

تکنولوژی دستگاه ویزر لیپو

تکنولوژی دستگاه ویزر لیپو، یکی از برترین تکنولوژی‌ها در بین دستگاه‌های لاغری دنیاست. این دستگاه علاوه بر کاهش سایز باعث فرم‌دهی بدن نیز می‌شود. تکنولوژی دستگاه ویزر لیپو به گونه‌ای است که با سیستم اولتراسوند، در پیکرتراشی قدم بزرگی برداشته است.

دقت این دستگاه به قدری بالا است که می‌توان به کمک آن چربی‌های ناحیه شکمی را به گونه‌ای تراشید و برداشت که شکم فرم زیبایی بگیرد.

از طرفی یکی از قابلیت‌های این دستگاه رفع سلولیتی تنها در یک جلسه است.

به کمک دستگاه ویزر لیپو می‌توان حجم مشخصی از چربی را در هر جلسه تخلیه کرد که معمولاً در افرادی که چربی موضعی دارند، یک جلسه کافی است.

هرچند که بسیاری از مراجعین ویزر لیپو نیز در یک جلسه نتیجه مطلوب را می‌گیرند.

نکات قوت دستگاه ویزر لیپو

ویزر لیپو دارای نقاط قوت زیادی است که به شرح آن خواهیم پرداخت:

  • برخلاف بسیاری از روش‌های مشابه تخلیه چربی، لاغری با ویزر لیپو، یک روش نیمه تهاجمی است که فرد با دو الی سه روز استراحت می‌تواند به زندگی روزمره خود بازگردد، البته این بدان معنی نیست که فرد در انجام فعالیت‌های روزانه خود بلافاصله پس از این عمل دچار مشکل می‌شود.
  • به راحتی طی یک جلسه سلولیتی را از بین می‌برد، و این در حالی است که بسیاری از روش‌های مشابه غیرتهاجمی، برای رفع سلولیتی نیاز به چندین جلسه دارند.
  • خطر آمبولی به دلیل اشعه لیزر در روش لاغری با ویزر لیپو یا لیپولیزر وجود ندارد.
  • در روش لاغری با ویزر لیپو، درد و تورم بسیار کاهش می‌یابد و فرد دوره نقاهت خاصی ندارد.
  • در روش لاغری با ویزر لیپو، فرد حجم زیادی از چربی را از دست می‌دهد و دوباره این حجم از چربی بازنخواهد گشت.

تمامی افرادی که تمایل به انجام ویزر لیپو دارند، می‌توانند با کلینیک رز ایرانیان تماس بگیرند تا پس از یک جلسه مشاوره، از بهترین روش لاغری متناسب با خود آگاه شوند.

مزایای دستگاه ویزر لیپو

  • دستگاه ویزر لیپو دارای مزیت‌های زیادی نسبت به دیگر دستگاه‌ها است اما برای همه افراد نمی‌تواند بهترین انتخاب باشد.
  • در صورتیکه فرد کیس ویزر لیپو نباشد و به اشتباه ویزر لیپو شود و یا پزشک مهارت درستی نداشته باشد ممکن است بعد از عمل دچار درد شود.
  • اما در کل یکی از معدود دستگاه‌هایی که به راحتی سلولیتی پوست را درمان می‌کند، ویزر لیپو می‌باشد.
  • از طرفی با دستگاه ویزر لیپو می‌توان به راحتی به بدن فرم ورزشکاری داد. زیرا دستگاه‌های ویزر لیپو، با دقت بالا، چربی‌های ناحیه شکم را از بین می‌برند و همین باعث نمایان شدن عضلات شکم می‌شود.
  • همچنین با ویزر لیپو می‌توان قوس‌های زیبایی ایجاد کرد.
  • برخلاف روش‌های ساکشن چربی گذشته، خطر آمبولی به علت اشعه لیزر در این روش وجود دارد.
  • کسانی که از طریق دستگاه‌های  ویزر لیپو اقدام به لاغری می‌کنند، به دلیل اشعه لیزر، کلاژن‌سازی پوستشان افزایش می‌یابد و این موضوع در روش‌های دیگر کمتر به چشم می‌خورد.
  • در روش لاغری با ویزر لیپو، به علت حساس بودن دستگاه، هیچ کدام از بافت‌های اصلی جز چربی آسیب نمی‌بیند.

کاندید مناسب دستگاه ویزر لیپو

از کاندیدای مناسب دستگاه ویزر لیپو می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • افرادی که تجمع چربی موضعی دارند.
  • افرادی که نیاز دارند حجم زیادی از چربی را در مدت زمانی کوتاه از دست بدهند.
  • رفع سلولیتی تنها در یک جلسه
  • افرادی که غبغب دارند و یا از چربی‌های جزی مانند چربی صورت، رنج می‌برند.
  • اگر تمایل دارید که استایل ورزشکارانه‌ داشته باشید و در مدت زمانی کوتاه به این استایل برسید، می‌توانید از روش لاغری با دستگاه ویزر لیپو استفاده کنید.

نکات قبل از دستگاه ویزر لیپو

از نکات قبل از ویزر لیپو می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • باید توجه کنید که حتما قبل از انجام این تکنیک لاغری با پزشک و جراح خود مشورت کنید تا مطمئن بشوید این روش برای شما بهرین روش است.
  • قبل از انجام عمل سعی کنید غذای سبک بخورید.
  • از مصرف رقیق‌کننده‌های خون جداً خودداری کنید.
  • بهتر است قبل از انجام ویزر لیپو از استفاده از حلقه‌های ورزشی به مدت دو هفته خودداری کنید.
  • اگر بیماری خاصی دارید به پزشک خود اطلاع دهید.

نکات بعد از دستگاه ویزر لیپو

با اینکه دستگاه ویزر لیپو روشی کم‌تهاجمی می‌‌باشد اما بعد از آن نیاز به مراقبت‌های ویژه است.

به مهمترین این نکات در پایین اشاره خواهیم کرد:

  • پس از انجام ویزر لیپو حتما به مقدار زیاد آب مصرف کنید، زیرا همچنان بدن شما در حال از دست دادن چربی است و این موضوع به دفع چربی کمک می‌کند.
  • از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.
  • طبق جلسات مشخص شده با پزشک خود دیدار داشته باشید و توصیه‌های وی را به خوبی عملی نمایید.
  • حتما بعد از ویزر لیپو ناحیه مورد نظر را ماساژ دهید و ماساژ شما باید طبق خواسته پزشک باشد تا خونابه‌ها به طور کامل خارج شوند.
  • به طور مرتب  بر اساس زمانی که پزشک شما تعیین کرده، از گن‌های خاصی که تجویز می‌کند استفاده کنید.
  • از رفتن به استخر و یا نشستن در وان حمام جداً خودداری شود تا زخم شما به طور کامل بهبود یابد.
  • زخم‌های خود را در صورت نیاز و دستور پزشک به خوبی با وسایل استریل شستشو دهید.

در صورت بروز هر گونه علائم غیرطبیعی به پزشک خود اطلاع دهید.

اگر از مراجعین کلینیک رز ایرانیان هستید، حتما به اینستاگرام و مشاورین ما در هر ساعت شبانه روز اطلاع دهید تا شما را راهنمایی کنیم.

سؤالات متداول

  • دوره نقاهت ویزر لیپو چه قدر است؟

نهایت نیاز به دو الی سه روز استراحت باشد و شما می‌توانید در این مدت تمام فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهید.

  • آیا ویزر لیپو درد دارد؟

در حین عمل خیر، و اگر به درستی روش درمانی برای شما انتخاب نشود و شما کیس ویزر لیپو نباشید، ممکن است دچار دردهای آزاردهنده ای شوید.

  • آیا ممکن است محل زخم‌ها عفونت کند؟

در صورت تعویض پانسمان و ماساژ برای خارج شدن خونابه‌ها خیر.

  • هزینه ویزر لیپو به چه صورت است و آیا مشمول بیمه می‌شود؟

خیر بیمه شامل هزینه‌های زیبایی نمی‌شود و همچنین هزینه ویزر لیپو کاملاً بستگی به کیس مورد نظر دارد و پس از ویزیت فرد مشخص می‌شود.

Asset 18

خدمات و کاربرد های دستگاه ویزر

Asset 18

درادامه می توانید با روش های لاغری و تناسب اندام در کلینیک رز ایرانیان بیشتر آشنا شوید. کلینیک رز ایرانیان با دستگاه های فوق تخصصی آماده ارائه خدمات در زمینه لاغری است.

لوکشین