Asset 18

لاغری و پیکرتراشی

Asset 18

راز های لاغری و پیکر تراشی با روش ها و دستگاه های گوناگون در کلینیک تخصصی رز ایرانیان

لاغری و پیکرتراشی

لاغری و پیکرتراشی

لاغری و پیکرتراشی یکی از انواع خدمات زیبایی می‌‌باشد که در کلینیک تخصصی زیبایی رز ایرانیان به مراجعین محترمی که جهت لاغر کردن کلی، لاغری موضعی و کاهش سایز مراجعه می‌کنند ارائه می‌شود. لاغری و پیکرتراشی برای فرم دادن بدن به شکل دلخواه فرد صورت می‌گیرند؛ به همین دلیل برای افرادی که از چربی موضعی رنج می‌برند، گزینه بسیار مناسبی می‌‌باشند.

از طرفی بسیاری از افراد در میان دغدغه‌های دنیای مدرن امروز، نمی‌توانند به کمک رژیم‌درمانی و ورزش، وزن خود را کم کنند، از جمله این گروه افراد می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • اشخاصی که چربی موضعی دارند و نمی‌خواهند تمام نواحی بدن خود را لاغر کنند.
  • محدودیت در ورزش کردن و رژیم‌درمانی به علت بالا بودن سن و یا دردهای جسمانی
  • گروهی از افراد تمایل به لاغر کردن سریع خود دارند، به همین دلیل ترجیح می‌دهند از روش‌هایی غیر از ورزش کردن و رژیم‌درمانی استفاده کنند.
  • برخی دیگر از زنان و مردان به علت وزن بالای خود، دچار پا درد و زانو دردهای آزاردهنده هستند که علت اصلی آن اضافه وزن می‌‌باشد، به همین دلیل تمایل به خارج کردن چربی‌های اضافی خود در طی چند جلسه و یا یک جلسه دارند.
  • برخی از افراد به دلیل انباشته شدن چربی‌های اضافی سخت‌تر و دیرتر با ورزش و رژیم‌درمانی می‌توانند وزن کم کنند، به همین دلیل این افراد سعی بر لاغر کردن خود با روش‌هایی غیر از رژیم‌درمانی و و رزش دارند.

کلینیک تخصصی رز ایرانیان برای گروه‌‌های بالا، یک کادر فوق حرفه‌ای لاغری استخدام کرده است که همگی افراد این کادر در جهت ارائه بهترین نتیجه می‌کوشند؛ اما نکته حائز اهمیت در مورد دپارتمان لاغری کلینیک تخصصی رز ایرانیان، دستگاه‌های پیشرفته‌ای می‌‌باشد که کلینیک تخصصی رز ایرانیان به آن مجهز شده است.

نظیر این دستگاه‌ها در ایران وجود ندارد، و تنها کلینیک رز ایرانیان می‌باشد که به این دستگاه‌ها مجهز می‌باشد، به همین دلیل ترکیب این دستگاه‌های پیشرفته و کادر فوق‌تخصصی لاغری باعث شده است تا تمامی مراجعین بخش لاغری کلینیک رز ایرانیان بهترین نتیجه را بگیرند.

اگر شما نیز به هر دلیلی توانایی انجام ورزش و یا رژیم‌درمانی را ندارید و یا اینکه قصد دارید به کمک ورزش و یا رژیم‌درمانی به لاغر کردن خود بپردازید، می‌توانید از بهترین دستگاه‌های لاغری دنیا در کلینیک رز ایرانیان بهره برید تا به هیکل ایده‌آل خود برسید.

توضیحات تکمیلی در مورد لاغری و پیکرتراشی

درروش‌های لاغری پیشرفته، افراد به کمک دستگاه‌های مخصوص لیزر چربی‌های خود را مورد هدف این دستگاه‌ها قرار می‌دهند. به این صورت که سلول‌های چربی مجبور به دفع می‌شوند. دفع سلول‌های چربی به روش‌های گوناگونی صورت می‌گیرد که در بخش‌های بعد به توضیح آن‌ها خواهیم پراخت.

قبل از اینکه فرد بخواهد اقدام به لاغری با دستگاه‌‌های لاغری پیشرفته را بکند، باید یک جلسه مشاوره با یکی از جراحان مربوطه در کلینیک رز ایرانیان داشته باشد.

ما پس از معاینه شما و وارسی دقیق چربی‌هایتان بهترین روش ممکن را برای شما انتخاب می‌کنیم زیرا هدف ما رضایت و رسیدن شما به هیکل ایده‌آلتان است.

رو‌ش‌های لاغری بسته به نوع روش، چربی فرد و دستگاه مورد نظر، در یک جلسه الی چند جلسه صورت می‌گیرند؛ هرچند که نتیجه‌دهی برای هر فرد متفاوت است ولی همه افراد در همان جلسه اول نتیجه را خواهند دید.

به کمک روش‌های مدرن لاغری امروز می‌توان هیکلی کاملاً مشابه هیکل ورزشکاران ایجاد کرد و بدن فرد را به شکل دلخواهش به اصطلاح تراشید.

به همین دلیل این روش‌های لاغری و پیکرتراشی امروزه بسیار طرفداران دارند و مورد استقبال واقع شده‌اند.

شما می‌توانید با هر هیکل و وزنی به کلینیک تخصصی رز ایرانیان مراجعه کنید و با بهره‌‌گیری از روش‌های مدرن، به آن چیزی که می‌خواهید تبدیل شوید.

روش‌های لاغری و پیکرتراشی در کلینیک رز ایرانیان

دستگاه‌های گوناگون لاغری با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا به دو صورت گوناگون اقدام به کاهش سایز و وزن افراد می‌کنند:

  • روش‌های تهاجمی

روش‌های تهاجمی از جمله روش‌هایی هستند که طی آن چربی‌های بدن به کمک روش‌های مخصوصی متلاشی می‌شوند و به کمک دستگاه‌های مخصوصی از بدن خارج می‌شوند، این روند با ایجاد منافذ یک الی دو میلی‌متری و وارد کردن لوله‌های مخصوص برای خروج چربی صورت می‌گیرد و عملی کاملاً سرپایی می‌باشد‌، در صورتی که نیاز باشد در همان جلسه پوست اضافی آن ناحیه که به واسطه خروج چربی‌ها شل شده‌ است برش می‌خورد و بقیه نواحی بخیه می‌خورند.

به همین دلیل پوست جمع خواهد شد.

در صورت نیاز و طبق سلیقه فرد، چربی‌های خارج شده آماده تزریق می‌شوند؛ سپس به نواحی‌ای که نیاز به افزایش حجم دارند، مانند باسن، سینه تزریق می‌شوند.

روش‌های تهاجمی معمولاً در یک جلسه صورت می‌گیرند و تحت عنوان لیپوماتیک و پیکرتراشی به کمک دستگاه‌های لاغری گوناگونی صورت می‌گیرند.

  • روش‌های غیرتهاجمی

روش‌های غیرتهاجمی جز روش‌هایی می‌‌باشند که نیاز به ایجاد برش‌های خیلی ریزی که در روش تهاجمی می‌ز‌نند، ندارند، این دستگاه‌های لاغری غیرتهاجمی با ارسال فرکانس‌های مخصوص، باعث پاره شدن ساختار سلولیت‌های بدن می‌شوند و در نهایت سلول‌های چربی آزاد می‌شوند و از طریق خود بدن دفع می‌شوند؛ این دسته از روش‌ها طی فرایندی کاملاً غیرتهاجمی صورت می‌گیرند و نتیجه‌دهی آن‌ها پس از چند روز با دفع چربی‌ها بیشتر مشخص می‌شود.

بر اساس حجم چربی‌ها و مقاومت آن‌ها در مقابل دستگاه‌های لیزر، میزان پاسخدهی متفاوت می‌‌باشد و هر شخص بسته به بدن خود نیاز به یک جلسه الی بیشتر دارد.

در کلینیک تخصصی رز ایرانیان هر دوی این روش‌ها با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های دنیا صورت می‌گیرند و باعث  نتایج بسیار درخشانی می‌شوند.

لاغری و پیکرتراشی با دستگاه ویزر

لاغری و پیکرتراشی با دستگاه ویزر، باعث ایجاد نتایج درخشانی شده است.

لاغری و پیکرتراشی با دستگاه ویزر، از روش‌های تهاجمی می‌‌باشد که فرد پس از اتمام آن حجم زیادی از چربی‌های خود را از دست می‌دهد.

در طی این روش با تزریق ماده‌ای به داخل چربی‌ها، چربی‌ها را آماده خروج می‌کنند.

تزریق این ماده در چربی، شرط اصلی گرفتن بهترین نتیجه از این دستگاه است، که کاملاً به مهارت پزشک و جراح شما دارد.

پس از تزریق این ماده و اثردهی آن با ایجاد منافذ کوچک چند میلی‌متری راه را برای خروج چربی‌ها از طریق کانولاهای مخصوصی مهیا می‌کنند و در نهایت چربی متلاشی‌شده از بدن دفع می‌شود.

و فرد در همان جلسه به نتیجه دلخواه خود می‌‌رسد.

دستگاه ویزر علاوه بر اشعه‌ای برای از بین بردن چربی‌ها، دارای ویژگی دیگری برای افزایش کلاژن‌سازی پوست می‌‌باشد.

به همین دلیل با آب شدن چربی‌ها کلاژن‌سازی پوست نیز به مقدار زیادی افزایش می‌یابد و پوست همزمان با کاهش چربی جمع می‌شود و از افتادگی آن جلوگیری می‌کند.

این دستگاه تخصصی لاغری، در حال حاضر در کلینیک رز ایرانیان موجود می‌باشد و آماده خدمت‌رسانی به دوستان عزیز است.‌

برای تعیین نوبت می‌توانید ابتدا جلسه‌ای مشاوره با جراح  با تجربه و ماهر لاغری کلینیک رز ایرانیان داشته باشید.

 

لاغری و پیکرتراشی با دستگاه ویزر

 

چه کسانی می‌توانند از دستگاه ویزر استفاده کنند؟

بهترین کاندیدای استفاده از دستگاه ویزر افراد زیر می‌‌باشند:

  • کسانی که قصد کاهش سایز در یک جلسه دارند.
  • افرادی که از ابدومینوپلاستی فراری هستند و قصد ندارند پس از خروج چربی‌ها پوستشان با روش جراحی جمع شود.
  • افرادی که از چربی‌های موضعی رنج می‌برند نیز می‌‌توانند از این دستگاه استفاده‌های زیادی بکنند و به هیکل ایده‌آل خود برسند.
  • کسانی که قصد ندارند به هر علتی از رژیم‌درمانی و و رزش برای لاغری خود استفاده کنند.
  • اگر قصد دارید با تراشیدن چربی خود سیکس پک داشته باشید می‌توانید از این روش لاغری بهره ببرید.
  • دختران  و زنان زیادی خواهان استایل‌های برزیلی هستند که می‌توانند به کمک دستگاه و
    یزر به آرزوی خود برسند.

تمامی افرای که در بالا ذکر شدند می‌توانند از این روش لاغری بهره ببرند.

چه کسانی نمی‌توانند از دستگاه ویزر استفاده کنند؟

معمولاً گروه‌های زیر بهتر است از دستگاه ویزر استفاده نکنند:

  • کسانی که وزن بسیار زیادی دارند، معمولاً کیس دستگاه ویزر نیستند، زیرا دستگاه ویزر حجم مشخص شده و زیادی از چربی را برای جلسه اول خارج می‌کند که همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از افراد در همان جلسه اول نتیجه دلخواه خود را بگیرند و نیازی به جلسه دوم نداشته باشند.
  • اگر قصد دارید چربی خارج شده از شکم خود را به نواحی دیگر تزریق کنید، باید بدانید چربی خارج شده به کمک دستگاه ویزر، نمی‌تواند به نواحی دیگر بدن تزریق شود.
  • اگر اضافه وزن زیادی دارید ممکن است کیس مناسب برای این روش نباشید.

برای اطلاع از اینکه آیا این روش مناسب شما می‌‌باشد یا نه بهتر است یک جلسه مشاوره با یکی از جراحان لاغری کلینیک رز ایرانیان داشته باشید.

لاغری و پیکرتراشی با دستگاه اوندا

و اما “دستگاه اوندا” یکی دیگر از دستگاه‌های لاغری کلینیک رز ایرانیان می‌‌باشد که در حال حاضر فقط در کلینیک رز ایرانیان این دستگاه موجود می‌‌باشد.

این دستگاه لاغری همزمان با تاباندن اشعه‌های مخصوصی برای کاهش سایز، اشعه دیگری جهت کلاژن‌سازی پوست در لایه درم از خود می‌تاباند و سبب جمع شدن پوست می‌شود.

به همین دلیل این روش کاملاً غیرتهاجمی با عملکرد خود سبب کاهش سایز در افراد می‌‌شود.

همچنین سلولیتی‌ها و ناهمواری‌های پوستی ناشی از چربی‌ها را نیز می‌توان با این دستگاه از بین برد و صاف کرد.

پس از آب شدن چربی‌ها فرد باید با خوردن نوشیدنی‌های زیاد به دفع چربی‌ها از بدن کمک کند، زیرا برخلاف روش ویزر دفع چربی‌ها توسط بدن فرد صورت می‌گیرد.

لاغری و پیکر تراشی با دستگاه اوندا دکا

چه کسانی می‌توانند از دستگاه اوندا استفاده کنند؟

اغلب افرادی که به کلینیک رز ایرانیان جهت لاغری مراجعه می‌کنند، می‌توانند از این روش لاغری بهره ببرند، پس اگر شما نیز از چربی‌های موضعی خود رنج می‌برید و یا نیاز به هموار کردن پوست خود دارید و سلولیتی‌های بدن شما، شکل زشت و نازیبایی به پوست شما داده است؛ بهترین کیس انجام لاغری با دستگاه اوندا هستید.

بهتر است پس از سن ۱۶ سالگی مراجعه کنید و قبل از انجام حتماً جلسه مشاوره‌ای با پزشک داشته باشید.

افرادی که قصد انجام ابدومینوپلاستی ندارند و نمی‌‌خواهند پوست آن‌ها برش بخورد نیز می‌توانند از این روش لاغری بهره ببرند.

از طرفی گروهی از افراد با اینکه در روش ویزر برش کوچک چند میلی‌متری ایجاد می‌شود، ترجیح می‌دهند از یک روش کم‌تهاجمی‌تر استفاده کنند؛ که ما به آن‌ها لاغری با اوندا را توصیه می‌کنیم.

اگر شما نیز قصد انجام لاغری با این دستگاه شگفت‌انگیز را دارید می‌توانید به کلینیک رز ایرانیان مراجعه کنید زیرا تنها کلینیک مجهز به دستگاه لاغری فوق پیشرفته اوندا، کلینیک تخصصی زیبایی رز ایرانیان می‌‌باشد.

چه کسانی نمی‌توانند از دستگاه اوندا استفاده کنند؟

افرادی که در پایین به آن‌ها اشاره می‌کنیم کیس لاغری با دستگاه اوندا نیستند:

  • افرادی که می‌خواهند بلافاصله پس از اتمام عملکرد دستگاه به هیکل ایده‌آل خود رسیده باشند، زیرا دستگاه اوندا برای رساندن شما به هیکل ایده‌آلتان حداقل یک هفته زمان می‌خواهد هر چند که بلافاصله پس از اتمام کار فرد اثرات دستگاه اوندا را به وضوح در خود مشاهده می‌کند.
  • افرادی که اضافه وزن بسیار زیادی دارند نیز کیس مناسبی برای لاغری با اوندا نیستند.

لاغری با اوندا یکی از بهترین و شگفت‌انگیزترین راه‌های لاغری است که فرد طی روشی ساده و راحت به هیکل ایده‌آل خود می‌‌رسد.

لاغری و پیکرتراشی با سیستم کاویتاسیون

دستگاه کاویتاسیون یکی دیگر از دستگاه‌های غیرتهاجمی لاغری دنیا می‌‌باشد که با عملکرد منحصربه‌فرد خود سبب کاهش سایز و حجم چربی‌های اضافی بدن می‌شود.

این دستگاه به گونه‌ای عمل می‌کند که امواج اولتراسوند آن با هدف قرار دادن بافت چربی، سلول‌های چربی را وادار به دفع از بدن می‌کند، این اتفاق پس از متلاشی شدن چربی‌ها و دستور مغز برای خارج کردن آن‌ها از بدن صورت می‌گیرد.

کاویتاسیون یکی از بهترین دستگاه‌های لاغری دنیا می‌‌باشد که باعث رقم خوردن نتایج گوناگون و عالی‌ای شده است.

لاغری و پیکرتراشی با سیستم کاویتاسیون

چه کسانی می‌توانند از سیستم کاویتاسیون استفاده کنند؟

افرادی که قصد دارند از چربی‌های موضعی خود خلاص شوند و یا کاهش سایز داشته باشند، می‌توانند از این دستگاه لاغری حرفه‌ای استفاه کنند.

همچنین به دلایل گوناگونی ممکن است افراد دچار سلولیتی شوند که ما به این دسته از افراد هم صاف کردن پوست با کاویتاسیون را پیشنهاد می‌کنیم.

پس اگر شما نیز تمایل به لاغر کردن خود با یک روش غیرتهاجمی دارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک رز ایرانیان از دستگاه لاغری کاویتاسیون بهره ببرید.

برخی از افراد تمایلی به لاغر کردن با روش‌های تهاجمی ندارند و می‌خواهند طی روشی کاملاً ساده و غیرتهاجمی فرایند لاغری خود را پیش ببرند، ما به آنان استفاده از دستگاه‌های لاغری کلینیک رز ایرانیان از جمله کاویتاسیون و اوندا را توصیه می‌کنیم.

چه کسانی نمی‌توانند از سیستم کاویتاسیون استفاده کنند؟

لاغری با سیستم کاویتاسیون، ممکن است طی چند روز تا چند هفته طول بکشد، به همین دلیل اگر شما تمایل به لاغری سریع دارید، توصیه می‌کنیم که از این روش استفاده نکنید.

زیرا برخی از مراجعین خود را برای موقعیتی خاص در روز خاصی آماده می‌کنند، و هنگام مراجعه به کلینیک قصد دارند با هیکل ایده‌آل خود از مرکز لاغری ما خارج شوند؛ به همین دلیل این دسته از افراد اصلا کیس لاغری با کاویتاسیون نیستند.

بهترین دستگاه برای لاغری و پیکرتراشی

دستگاه‌های زیادی برای لاغری در سرتاسر دنیا وجود دارند، در کشور ما ایران نیز به دلیل استقبال زیاد از لاغری‌ با دستگاه، مطب‌ها و کلینیک‌های زیادی به دستگاه‌های گوناگون لاغری مجهز هستند و خدمات گوناگونی در این زمینه ارائه می‌دهند.

نکته حائز اهمیت این است که بسیاری از این دستگاه‌ها دارای دستگاه‌های جایگزین‌ خیلی بهتری هستند و افراد را در جلسات کمتری به نتیجه ایده‌آلشان می‌‌رسانند.

مثلاً دستگاه لاغری اوندا که بر تکیه بر تکنولوژی روز خود، سبب لاغر کردن افراد در یک جلسه می‌شود.

برای انتخاب بهترین دستگاه لاغری و پیکرتراشی قطعاً یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما، کلینیک رز ایرانیان می‌‌باشد، زیرا این کلینیک به تمامی دستگاه‌ها روز دنیا مجهز است و نظیر این دستگاه‌ها در هیچ کلینیکی موجود نیست.

در حال حاضر دستگاه ویزر به عنوان یکی از برترین و کم‌خطرترین روش‌های کم‌تهاجمی دفع چربی در جهان مطرح است و دستگاه لاغری اوندا و کاویتاسیون نیز برای لاغری با روش غیرتهاجمی در کمترین جلسات، حتی یک جلسه، طراحی شده‌اند.

به ویژه دستگاه اوندا که اغلب افراد را در یک جلسه به نتیجه ایده‌آلشان می‌‌رساند و تنها در کلینیک رز ایرانیان موجود می‌‌باشد.

بهترین دستگاه برای لاغری و پیکرتراشی

خدمات کلینیک رز ایرانیان جهت لاغری و پیکرتراشی

خدمات کلینیک رز ایرانیان در جهت لاغری و پیکرتراشی بسیار گسترده می‌باشد.

در کلینیک رز ایرانیان علاوه بر حضور پزشکان مجرب، ما کلینیک را به دستگاه‌هایی مجهز کرده‌‌ایم که فقط و فقط این دستگاه‌ها در کلینیک رز ایرانیان می‌باشند و از بهترین و به‌روز ترین تکنولوژی لاغری پشتیبانی می‌کنند.

پس اگر شما نیز قصد لاغری سریع دارید می‌توانید با خیال راحت به پیج اینستاگرام کلینیک رز ایرانیان مراجعه کنید و یا با شماره تماس‌های مندرج در سایت تماس بگیرید تا به شما تایمی جهت ویزیت با پزشک بدهند و پس از معاینه از بهترین روش برای رسیدن به هیکل ایده‌آل خود آگاه شوید.

هزینه لیزر لاغری و پیکرتراشی در کلینیک رز ایرانیان

یکی از سؤالاتی که همیشه پرتکرار می‌‌باشد و بارها در شبکه‌های مجازی از ادمین‌های ما می‌پرسند، هزینه جلسات لاغری می‌باشد.

هزینه استفاده از دستگاه‌های لاغری کلینیک رز ایرانیان، ‌تنها پس از معاینه و بررسی چربی‌های فرد تعیین می‌شود.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای اطلاع از هزینه‌ها به کلینیک رز ایرانیان مراجعه کنید.

هزینه‌های لاغری مشمول بیمه نمی‌شوند و کاملاً آزاد می‌باشند.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید
Asset 18

دستگاه لاغری اوندا دکا

Asset 18

دستگاه لاغری اوندا دکا پیشرفته ترین دستگاه در زمینه لاغری و کاهش سایز، با فرایندی کاملاً غیرتهاجمی اقدام به رفع چربی‌های اضافی فرد می‌کند. اثردهی عالی طی یک جلسه و بدون درد و خونریزی از ویژگی های بارز این دستگاه است

لوکشین