Asset 18

لیزر موی زائد

Asset 18

کلینیک تخصصی رز ایرانیان، به دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت موتوس مجهز می‌‌باشد که در حال حاضر این دستگاه در ایران، تنها در کلینیک تخصصی رز ایرانیان موجود است .

لیزر موی زائد

 

از بین بردن موهای زائد، آن هم به صورت دائمی دغدغه افراد زیادی از جمله زنان و دختران است، به همین دلیل مقاله‌ای جهت افزایش آگاهی شما دوستان در مورد بهترین روش‌های دائمی موهای زائد آماده کرده‌ایم تا بتوانید پاسخ تمام سؤالات خود را از این مقاله به دست بیاورید. لیزر موی زائد یکی از  انواع خدمات‌‌های کلینیک‌ها و مطب‌های زیبایی می‌‌باشد که روزانه متقاضیان زیادی در سرتاسر جهان به خود جذب می‌نمایند، به همین دلیل دستگاه‌های گوناگونی در زمینه لیزر موهای زائد طراحی شده‌اند. تمامی این دستگاه‌ها برای خلاصی افراد از موهای زائد خود ساخته شده‌اند و خدمات گوناگونی در این زمینه ارائه می‌دهند.

از طرفی علاوه بر دستگاه‌های لیزر موهای زائد، دستگاه‌های الکترولیز گوناگونی نیز جهت از بین بردن دائمی موهای زائد در دنیای پزشکی وارد شده‌اند که آن‌ها نیز کمک شایانی به کاهش موهای زائد افراد می‌کنند. اگر شما نیز یکی از افرادی باشید که قصد داشته‌اید و یا دارید که لیزر موی زائد انجام دهید، قطعاً با دستگاه‌های مختلف رفع موهای زائد در شبکه‌های مجازی، گوگل و … روبه‌رو شده‌اید و احیاناً اگر اطلاعات قبلی‌ای در این مورد نداشته‌اید کمی هم دچار سرگردانی شده‌اید. آری، دستگاه‌های لیزر بسیار متنوع هستند و تمامی مراکز زیبایی دارای آن دستگاه ادعای بهترین بودن نیز می‌کنند. اما به راستی مهمترین فاکتورهایی که در انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد باید در نظر گرفت چه فاکتورهایی می‌باشد؟

با ما همراه باشید تا هر آنچه که نیاز به دانستن در مورد انتخاب دستگاه لیزرموهای زائد دارید در اختیارتان بگذاریم. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی رز ایرانیان و یا تماس با مجموعه رز ایرانیان از مشاوره‌ های آنان در مورد استفاده از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بهره ببرید. زیرا کلینیک تخصصی رز ایرانیان درحال حاضر مجهزترین کلینیک زیبایی ایران می‌باشد که بسیاری از دستگاه‌های عالی و کاربردی بین‌‌المللی در این کلینیک موجود می‌باشد و همه‌ی آنان از جهت کاربرد با وسواس زیادی انتخاب شده‌اند.

لیزر موی زائد چیست

لیزر موی زائد عملکردی است که طی آن با اشعه‌ی لیزر موج خاصی را به فولیکول‌های مو ارسال می‌کنند، که این امواج توسط ملانین‌ها و رنگدانه‌ها جذب می‌شوند و در نهایت این موضوع سبب متلاشی شدن فولیکول‌های مو می‌شود. اگر شما از دستگاه مناسبی استفاده کنید، قطعاً در جلسه اول نتیجه لیزر موهای زائد خود را می‌‌بینید که با ادامه این جلسات نتیجه بهتر و کامل‌تر خواهد شد.

لیزرموهای زائد هر چند که به عنوان یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود اما بهتر است بگوییم که این روش برای کاهش موهای زائد است نه رفع دائمی . البته با تکمیل جلسات لیزر، شما می‌توانید شاهد از بین رفتن بیش از ۸۰ درصد موهای زائد خود باشید، که در بسیاری از افراد این مقدار بالاتر نیز می‌‌باشد. پس از آن شما برای از بین رفتن صددرصد موهای خود نیاز به شارژ مداوم دارید که معمولاً شش ماه یکبار یا یکسال یکبار باید اقدام به انجام مجدد لیزر کنید. علاوه بر دستگاه‌های لیزر، دستگاه‌های الکترولیز نیز در از بین بردن موهای زائد بسیار توانا هستند. این دستگاه‌ها با دادن یک شوک الکتریکی به فولیکول‌های مو سبب از بین بردن فولیکول‌های مو شده و همان لحظه توسط اپراتور به کمک موچین‌های مخصوصی از پوست جدا خواهند شد. بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد و الکترولیز موهای زائد از بین تمامی دستگاه‌های موجود در جهان گلچین شده‌‌اند و همگی در کلینیک تخصصی زیبایی رز ایرانیان موجود می‌‌باشند.

بهترین روش برای حذف موی زائد

در مورد بهترین روش حذف موهای زائد ساعت‌ها می‌توان صحبت کرد، اما به طور کلی می‌توان گفت بسته به خواسته‌‌‌‌ی هر فرد می‌توان بین الکترولیز و لیزر یکی از این دو را به عنوان بهترین روش دانست. اگر شما قبل از این به دنبال بهترین روش ممکن برای حذف موهای زائد خود بوده‌اید، به دلیل محدودیت لیزر در حذف موهای کرکی، ما الکترولیز را برای این دسته از موها که ظریف و کرکی هستند معرفی می‌کردیم؛ اما با پیدایش نسل جدیدی از دستگاه‌های الکساندرایت موتوس، ما دستگاه‌های لیزر موتوس را به عنوان بهترین دستگاه لیزر  حذف موهای زائد معرفی می‌کنیم.

شاید افرادی که تا الآن تجربه تحقیق در مورد دستگاه‌های لیزر موهای زائد را داشته‌اند بگویند که دستگاه‌های لیزر الکساندرایت کندلا بهترین دستگاه لیزر هستند، اما باید به این دسته از افراد بگوییم که دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس، دستگاهی است که همانند دستگاه الکساندرایت کندلا، از شرکت ایتالیایی دکا روانه بازار شده است، و بعد از کندلا به عنوان دستگاهی که توانایی حذف موهای روشنو نازک را نیز دارد، به دنیای پزشکی معرفی شد. این دستگاه لیزر اعجاب‌انگیز هیچ رقیبی در حرفه‌ی خود ندارد، و تمامی ادعاهایی که مبنی بر این هستند که فلان دستگاه عملکردی بهتر از دستگاه الکساندرایت موتوس دارد، کاملاً اشتباه و دروغ می‌باشند. به جرأت می‌توان این دستگاه را از لحاظ کاهش تعداد جلسات، توانایی و قدرت حیرت‌آور در حذف موهای زائد و … به عنوان بهترین دستگاه موجود در بازار معرفی کرد که طی روندی کاملاً بدون درد باعث کاهش موهای زائد می‌شود.

در مورد دستگاه‌های الکترولیز‌‌، می‌توان گفت این دستگاه‌ها معمولاً برای افراد خاص و گروه‌های خاصی استفاده می‌شود، هر چند که افراد با موهای معمولی نیز می‌توانند از الکترولیز استفاده کنند. معمولاً افرادی هستند که موهای زائد آن‌ها سفید است و یا به سفیدی می‌زند؛ معمولاً موهای بدن این افراد بسیار کرکی شکل و نازک هستند، به همین دلیل به این افراد به عنوان بهترین روش حذف موهای زائد، دستگاه‌های الکترولیز را معرفی می‌کنیم. در صورتیکه دستگاه‌های الکترولیز به درستی انتخاب شوند، می‌توانند بهترین نتیجه را به مراجعه‌کننده بدهند.

به طور کلی می‌توان گفت لیزر و دستگاه‌های الکترولیز در صورتیکه موهای زائد را در مرحله خاصی از رشد خود از بین ببرند، باعث کاهش ۸۰% موهای زائد افراد می‌شوند و اگر دستگاه مورد نظر به خوبی انتخاب شده باشد و اپراتور به صورت کاملاً تخصصی این کار را انجام داده باشد، ممکن است نتیجه‌دهی به بالای ۸۰% نیز برسد. از طرفی هم دستگاه لیزر و هم الکترولیز نیاز به شارژ مجدد دارند که باید به صورت مرتب پس از پایان جلسات به مدت هر شش ماه یکبار و یا سالی یکبار مجدداً انجام شوند.

در مورد انتخاب بین دو دستگاه لیزر و الکترولیز، می‌توان گفت اگر موهای شما سفید و یا خیلی بور است بهتر است که برای حذف آن‌ها از الکترولیز استفاده کنید و در غیر اینصورت دستگاه‌های لیزر را انتخاب کنید. از طرفی دستگاه‌های الکترولیز در طی جلسات بیشتری به حذف موهای زائد می‌پردازند ولی اگر تعداد جلسات را ادامه دهید نیاز به شارژ کمتری پس از اتمام جلسات دارید.

بهترین روش برای حذف موی زائد

بهترین دستگاه برای لیزر موی زائد

قطعاً بهترین دستگاه موجود لیزر در بازار پزشکی، دستگاه‌های لیزر الکساندرایت موتوس می‌‌باشند. ممکن است برای شما سؤال پیش بیاید که چرا موتوس، مگر الکساندرایت کندلا بهترین دستگاه موجود در بازار نبود؟ دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا و الکساندرایت موتوس هر دو برای یک شرکت ایتالیایی به نام دکا هستند که این شرکت در عرضه بهترین ابزارهای پزشکی در رتبه‌های نخست جهانی قرار دارد.

دستگاه الکساندرایت موتوس پس از دستگاه الکسندرایت کندلا وارد بازار جهانی شده است و علاوه بر داشتن تمامی نقاط قوت الکساندرایت کندلا، نقاط ضعف آن را نیز پوشانده است، به همین دلیل دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد در جهان است؛ که در حال حاضر تنها کلینیکی که مجز به این دستگاه می‌باشد، کلینیک تخصصی رز ایرانیان است که چندان نیز عجیب نیست. زیرا کلینیک تخصصی رز ایرانیان به تمامی دستگاه‌های معروف و کارآمد پیشرفته دنیا در عرصه پزشکی و زیبایی مجهز می‌‌باشد و خدمات گوناگونی در عرصه زیبایی، درمانی و لاغری عرضه می‌دهد. کادر تخصصی کلینیک به همراه برترین دستگاه‌ها سبب بروز بهترین نتایج شده‌‌اند.

از طرفی در مورد دستگاه‌های الکترولیز نیز، هرچند که استفاده کمتری از آن‌ها می‌شود ولی نمونه تقلبی آن‌ها در بازار زیاد دیده می‌شود؛ به همین دلیل توصیه می‌کنیم در مراکزی اقدام به الکترولیز موهای زائد خود کنید که مراکز معتبری باشند و همچنین به اصل این دستگاه مجهز باشند.

بهترین دستگاه حذف موی زائد

خدمات کلینیک رز ایرانیان جهت لیزر موی زائد

کلینیک رز ایرانیان با استفاده از برترین تکنولوژی روز همیشه به بهترین دستگاه‌های زیبایی، درمانی و لاغری مجهز می‌‌باشد. این کلینیک با بهره‌گیری از بهترین پزشکان فوق‌تخصص در زمینه‌های زیبایی، درمانی و لاغری توانسته‌ است نتایج بسیار درخشانی را در زمینه‌های گوناگون رقم بزند.

به همین دلیل کلینیک تخصصی رز ایرانیان، به دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت موتوس نیز مجهز می‌‌باشد که در حال حاضر این دستگاه در ایران، تنها در کلینیک تخصصی رز ایرانیان موجود است و افراد می‌توانند به کلینیک رز ایرانیان مراجعه کنند و به همراه برترین اپراتورهای لیزر مو اقدام به رفع موهای زائد خود کنند.

در مورد الکترولیز موهای زائد نیز، عملکرد اپراتور و تجربه آن بسیار مهم است؛ زیرا بسته به هر فرد و هر نوع مویی، روند انجام الکترولیز نیز متفاوت می‌‌باشد و تغییر می‌کند. همچنین انواع گوناگونی از دستگاه‌های الکترولیز در بازار پزشکی موجود می‌‌باشند که نوع بهترین آن به همراه کادر مجرب الکترولیز، آماده خدمت‌‌رسانی به مراجعین محترم می‌باشند. کلینیک تخصصی رز ایرانیان در جهت حذف موهای زائد به عنوان قوی‌ترین مرکز لیزر موهای زائد و الکترولیز موها در حال فعالیت می‌‌باشد و قطعاً یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است.

ویژگی دستگاه موتوس در لیزر موی زائد

و اما چرا دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بهترین دستگاه شناخته شده در جهان می‌‌باشد؛ اکنون قصد داریم به مزیت‌های دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس نسبت به دستگاه‌های دیگر با زبانی ساده اشاره کنیم:

  • لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بهترین و بیشترین بازدهی ممکن را خواهد داد.
  • هندپیس دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس و طراحی آن به گونه‌ای است که از اتلاف انرژی تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.
  • دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس برای حذف موهای زائد نیاز به تعداد جلسات کمتری دارد.
  • دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس تنها دستگاهی است که در حذف موهای زائد روشن نیز توانا است.
  • لیزر با دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بسیار مقرون به صرفه می‌‌باشد.
  • احساس درد در حین کار با دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس، به حداقل رسیده است، تا حدودی که هیچ دردی احساس نمی‌شود.
  • به دلیل عملکرد خاص آن پوست را نمی‌سوزاند و مناسب برای انواع پوست‌ها می‌‌باشد.

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس هر آنچه که شما از یک دستگاه لیزر انتظار دارید برآورده می‌کند، پس شما حتی با موهای نازک و روشن کرکی شکل نیز می‌توانید اقدام به لیزر موهای زائد خود کنید.

ویژگی لیزر موی زائد با دستگاه موتوس نسبت به دیگر دستگاه‌ها

اکنون قصد داریم به برخی از مزیت‌های دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس نسبت به دیگر دستگاه‌های موجود در بازار بپردازیم:

  • دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس برخلاف دیگر دستگاه‌ها که فقط در حذف موهای ضخیم توانا هستند، در کاهش و از بین بردن موهای نازک و روشن نیز توانا است، به همین دلیل همه افراد با هر نوع موی زائدی می‌توانند از دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس استفاده کنند.
  • همیشه قبل از انجام لیزر، اپراتورها به افرادی که پوست‌های تیره دارند، می‌گویند که احتمال سوختگی در پوست آن‌ها وجود دارد، زیرا عملکرد لیزر به گونه‌ای است که اشعه‌ی آن جذب رنگدانه‌های پوستی می‌شود، در افراد تیره پوست نیز این رنگدانه‌ها بسیار هستند، و این در حالی است که در دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس، امکان سوختگی پوست به صفر رسیده است.
  • در حین انجام لیزر موهای زائد با دیگر دستگاه‌ها درد خاصی احساس می‌شود که معمولاً افراد باید از کرم بی‌حسی استفاده کنند، و این در حالی است که در حین انجام کار با دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس، مراجعه‌کننده هیچ دردی را احساس نمی‌کند و نیازی به پماد بی‌حسی ندارد.
  • دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس، نیاز به تعداد جلسات کمتری دارد؛ در همان جلسه اول فرد شاهد ریزش بیش از ۵۰ درصد موهای نواحی لیزرشده خواهد بود؛ زیرا هندپیس دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس و خود دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که شاهد کمترین اتلاف انرژی خواهیم بود.

بر اساس موارد بالا، دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد انتخاب شده است.

چه کسانی می‌توانند از لیزر موتوس استفاده کنند؟

معمولاً افراد زیر کیس مناسب حذف موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس هستند:

  • افرادی که به دنبال بهترین گزینه برای حذف موهای زائد خود هستند.
  • دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس در کمترین تعداد جلسات باعث حذف موهای زائد فرد خواهد شد، پس اگر تمایل دارید در جلسات کمتری نتیجه ایده‌آل بگیرید، بهتر است از دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بهره ببرید.
  • اگر طاقت درد ندارید، دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس به عنوان یک روش عالی برای حذف موهای زائد طی فرایندی بدون درد طراحی شده است.
  • موهای روشن و نازک نیز با دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس قابل حذف می‌‌باشند و این در حالی است که اغلب دستگاه‌های لیزر موهای زائد قابلیت از بین بردن موهای روشن را ندارند؛ پس اگر موهای روشنی دارید می‌توانید با خیال راحت از دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس استفاده کنید.
  • امکان سوختگی در حین لیزر با دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس وجود ندارد و این دستگاه لیزر برای افرادی که جز تیپ پوستی‌های تیره هستند بسیار مناسب است.

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس، در حال حاضر هیچ رقیبی ندارد و در حال حاضر بهترین دستگاه موجود در بازار است؛ این دستگاه با تکنولوژی برتر خود در حال حاضر در ایران تنها در کلینیک تخصصی رز ایرانیان موجود است.

چه کسانی نمی‌توانند از لیزر موتوس استفاده کنند؟

معمولاً همه افراد کیس مناسبی برای لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس هستند مگر اینکه موهای این افراد سفید و یا نزدیک به رنگ سفید باشد. در این صورت ما الکترولیز موهای زائد را توصیه می‌کنیم.

هزینه لیزر موی زائد در کلینیک رز ایرانیان

هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک رز ایرانیان به علت کاهش تعداد جلسات بسیار مقرون به صرفه‌تر از روش‌های دیگر می‌‌باشد. هزینه هر ناحیه برای لیزر موهای زائد متفاوت است و هرچه قدر تعداد نواحی بیشتر باشند، هزینه‌های کلی مشمول تخفیف‌های خوبی می‌شوند. برای اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد بر اساس نواحی مدنظر خود، می‌توانید به پیج اینستاگرام کلینیک زیبایی رز ایرانیان مراجعه کنید و یا با شماره‌ تماس‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید
Asset 18

دستگاه های لیزر موی زائد رز ایرانیان

Asset 18

در مورد انتخاب بین دو دستگاه لیزر و الکترولیز، می‌توان گفت اگر موهای شما سفید و یا خیلی بور است بهتر است که برای حذف آن‌ها از الکترولیز استفاده کنید و در غیر اینصورت دستگاه‌های لیزر را انتخاب کنید. از طرفی دستگاه‌های الکترولیز در طی جلسات بیشتری به حذف موهای زائد می‌پردازند ولی اگر تعداد جلسات را ادامه دهید نیاز به شارژ کمتری پس از اتمام جلسات دارید.

Asset 18

Asset 18

لوکشین